Vad jag använder för ögon/linser

| Postat i: TS3: Downloadstips
Fick en fråga om detta. Jag använder mig av dessa ögon. De finns som default (ersätter standardögonfärgerna) eller som linser. Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket skin jag använder, men om jag kommer på det ska jag absolut lägga upp ett inlägg. Det är många som frågat mig om detta! :)





Nellie

Jag gillar inte linser men dessa var snygga, tyvärr använder jag inte linser dock xD



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?