Ladda ner Samantha Evans!

| Postat i: Skapelser, TS3: Downloadstips, TS3: Familjen Evans
Nu kan ni ladda ner Samantha! Det kan hända att hon lite olik sig än vad hon är här på bilderna,
vissa småsaker som typ handskar och sådant. Jag kom på att jag ändrat det efter jag laddat upp henne.

Säg gärna till om ni laddar ner henne!

 
[Ladda ner från EXCHANGE här]
[Ladda ner från MEDIAFIRE här]


Ida Z

Jag ska ladda ner :)

Fredrika

Sv: Jaa, man kunde ju önska det, men ja :(

Annis

Har laddat ner!

Jejje

Samantha bor numera i mitt spel!

Svar: Vad kul! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Klara

OMG!!!! ska verkligen ladda ner, älskar framförallt klänningen



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?