Fun facts om The Sims 3 Universitetsliv

| Postat i: Tips
- Simmar som är med i den sociala gruppen nördar kan spela olika data- eller tvspel. Tillexempel SSX, FIFA och SimCity!

- Nu kan simmar äntligen blogga! För att göra det krävs färdigheten Sociala Nätverk. De som bloggar får välja tema på bloggen, lägga upp bilder och om de lyckas få följare kan det hända att följarna donerar simdaler till bloggen.
- Om man bygger upp den färdigheten låser man upp nya smartphoneskal och appar. Man kan tillexempel använda simhittarappen för att hitta en sim med egenskaper man får välja själv! Så kan man hitta sin perfekta själsfrände.

- Alla containers som finns placerat ut i världen kan simmar dyka i! Där kan de hitta skräp eller värdefulla saker. Allt från insekter till tv-apparater. Det är även ett bra sätt att visa sin coolhet inför den sociala gruppen rebellerna. 

- Simmar som är bra på datorer kan hacka sig in i skolans system och hitta tentasvar.

- Om man blir vän med universitetsmaskoten kan det hända att den visar dig lite nya moves! Gangnam style kanske?

- Nu kan man skicka "Göra-slut"-sms och "Myspysiga"-sms som gör att den simmen kommer över och ja, myspyser. Och en massa andra sms!

- Nu kan man plantera och äta örter. Allt från lakrits till kanel. Varje ört har olika effekter! Men om du äter för många kan det hända att du börjar må illa.


Anonym

Hur får man socailanätverksfärdigheten? :D

Svar: Genom att smsa, streama videos och sådant. Du klickar bara på telefonen för att göra det. :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Anonym

Tack för svaret :D Min sim smsar, streamar och surfar rätt så mycket men får aldrig någon färidghet :( Kanske gör något fel :-P

Svar: Nej då, det går väääldigt sakta! Ett tips är att gå till någon av universitetsbyggnaderna så kan man ta en lektion i Socialt Nätverkande! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Anonym

Åh kan inte hitta lektion i Socialt Nätverkande :S Kanske är något knas på mitt sms!

Svar: Nä, det tror jag inte. Det ska finnas i någon av de "slottliknande" byggnaderna om du förstår vad jag menar. Men om du redan har lärt din sim färdigheten kan hen inte ta en till lektion! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Anonym

Jag har nog inte lärt min sim färdigheten ännu, för den finns inte med under "Färdigheter". Konstigt :O

Svar: Läs här: http://www.primagames.com/games/sims-3-university-life/news/sims-3-university-life-improving-social-networking :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?