Evans - Universitetsrum

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Aiden och Lizette delar som sagt rum. Nu när de samlat ihop lite pengar samt ansökt om extra bidrag hos Adminstrationscentret fick de alla råd att dekorera om rummen.


Adam delar rum med sportfånen Kyle Shalom! De kommer bra överrens och är lika stökiga båda två.


Erika

Åhh, längar så himla mycket tills jag får mitt spel imorgon så jag kan starta en familj och utforska studentlivet! :D

Svar: Ja, det är verkligen jättekul! Hoppas du bloggar om det :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Plumbobsims/Josefine

Åh vad fint rum de hade :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?