Evans - Universitetshus

| Postat i: TS3: Familjen Evans

I huset de hyr den här terminen finns det tre sovrum och tre badrum. Alltså får Aiden & Lizette ett och Adam ett eget. Det tredje rummet ska de hyra ut till en framtida rumskompis! 



Adam fick det minsta rummet. För att det ska kännas lite rymligare fick han en uppfällbar säng! 


Aiden & Lizette fick det större rummet.


Adam och Lizettes lilla målarhörna.



SimsMixy

Hej, jag kan inte patcha mitt spel till 1.50, jag har windows 7 och jag fattar inte "Superpatch", det stog att man skulle uppdatera sitt spel innan man kunde ladda ner det ;/

Svar: Hejhej! Vad menar du, kommer det upp något felmeddelande? Jag hade nämligen problem med det tidigare men det löste sig genom att BARA avinstallera och ominstallera grundspelet. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Thesimsaren

Hej! Jag har sett att du både har flera expantionspaket PLUS mods i spelet (för mig skulle spelet nog kraschat vid det här laget) så jag undrar om du har något tips om "hur" du spelar så att det är så lite buggar som möjligt? säg till om du inte förstår min fråga eller så! :)

Svar: Jag kan ju säga såhär, det krävs en BRA dator! Jag har alla expansionpaket utom Övernaturligt plus tre prylpaket och hundratals nedladdade saker. Jag spelar som vanligt, min dator klarar en hel del! För att mitt spel ska flyta på bättre rensar jag cachen varje dag, men det är nog det enda jag gör. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

SimsMixy

Kommer mitt CC eller familjerna åka bort då, om man ominstallerar Grundspelet? Det kom upp typ "En oväntad fil blablabla" ungefär när jag skulle uppdatera...

Annis

Hej du har en jättejätte bra blogg.Den är en av mina favoriter,iallafall så har jag en fråga:
Hur byter man linje på universitet?
Jo för igår när jag fick det så hade jag gjort mina simmar och så flyttade jag in dom i en vanlig stad och så tog jag och gjorde det där provet och då kom det typ förslag upp vad jag kunde bli.Men jag gick fortfarande(även fast jag kollat och klickat på alla möjliga grejer)så kan jag inte byta linje så snälla hjälp mig.
Tack i förväg!
/Jag älskar bloggen!

Svar: Tack! <3Hur menar du med att byta linje? När du är påväg att skicka en sim till universitetet får du ju välja mellan en massa olika i en meny! Om du redan valt en linje och liksom redan är på universitetet så måste du hoppa av och åka hem igen ifall du vill byta till något annat.
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Annis

Hur byter man linje på universitetet!

Tack på förväg!
/Annis

Svar: Hur menar du med att byta linje? När du är påväg att skicka en sim till universitetet får du ju välja mellan en massa olika i en meny! Om du redan valt en linje och liksom redan är på universitetet så måste du hoppa av och åka hem igen ifall du vill byta till något annat.
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Matti

Åh jag älskar tavlan i bakgrunden. Är det något man kan ladda hem?

Svar: Japp! Jag ska se om jag hittar tillbaka till sidan där jag laddat ner den. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Annis

Oj det skickades två meddelande,ursäktar.Me´n det kommer inte upp nån meny det är jättekonstigt.Men jag ska kolla en gång till.Tack så mycket!

Svar: Återkom gärna om det inte fungerade eller så! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Annis

Det fungerade!
Tack så himla mycket!

majjis

är det ett hus som hushållet bor sjjälva i eller med massa olika okända simmar O:?

Svar: De bor själva i det! Men senare tog de in en rumskompis för att hyran var så hög, rumskompisen kan man inte styra. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Meia

Alla målar grejer och sängen som Adam har, har du laddar ner dem eller är dem till unvetsitet? :)


Om du laddat ner dem, kan du göra ett inlägg om det?

Svar: De kommer med Universitetsliv!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?