Evans - Pluggisar

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Alla pluggar ordentligt och försöker få det högsta betyget! Nu är det bara en vecka till sluttentan.


Det är inte alltid lätt att bo med en massa andra simmar. Saker går sönder, köket börjar brinna och det är allmänt stökigt.


Lizette har ingenting emot att studera och hon gillar det. Hon ställer ofta frågor och är alltid med på lektionerna! Adam gör sitt bästa men tröttnar snabbt, det slutar med att han somnar eller smsar med vänner.


ZzzzZzzZZzzz...


Läraren förklarar något framför whiteboarden.


Adam hänger ofta på cafét eller i "Grottan". Han är nu nivå 6 inom rebellerna.


Nu har Adam även lärt sig att klottra på väggar! Det är inte mästervärk ännu, men det kommer ju med tiden. Om han inte är försiktig kan polisen upptäcka det och ta honom. De vet ju inte vad riktig konst är! 


Adam skickar hemlig-beundrar-sms till rumskompisen Asala Karam. Han har försökt flörta med henne tidigare, men det har aldrig varit uppskattat.


Ella

Jag förbokade spelet i förregår, kommer jag få spelet idag då??

Svar: Det beror på vart du förhandsbokat det ifrån! Om du hade beställt tidigare hade du säkert fått det redan igår. Men ja, du får det säkert idag eller imorgon. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Elin

åh så roligt det verkar måste bara ha det :D
och riktigt kul med simsblogg, i like it!

Svar: Ja, det är verkligen ett bra gjort expansionpack! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

SimsMixy

Längtar. Till. Min. Födelsedag.
Okejj, 2 April, men liksom hallåååå? Jag vill ha NU.
Min mamma bara "Dem adnra födelsedagarna har ju inte varit så kul då du fått allt innan din födelsedag, så nu får du faktiskt önska dig det i födelsedagspresent".;/

Olivia

Har en fråga: Hur gör man för att klottra på väggarna?

Svar: Till att börja med måste du ha The Sims 3 Universitetsliv. Du köper graffitisaken i köpläget (finns under underhållning nånstans)! Sen när du köpt det kan din sim använda genom att du klickar på det och väljer något av alternativen som kommer upp. :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?