Evans - Ken Evans

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Samantha led av ett ständigt illamående och klarade inte ens av att måla en liten tavla på staffliet utan att ta pauser för att kräkas.


Några veckor senare visade det sig självklart att det var en liten bebis i magen. Oväntat men älskat.


Efter en lång väntan föds sonen Ken Evans. Adam är överlycklig över att ha fått en son och ringde självklart runt till hela familjen för att berätta. Under tiden Adam hoppar upp och ner som ett litet barn går hon upp till Kens nyinredda barnrum. Det är ännu inte klart eftersom att familjen Evans har planer om att flytta till ett nytt hus.


Sara, Simsdeluxe

Kan inte du göra en inlägg om hur man flyttar simmar med traveller mod? Det vore väldigt hjälpsamt! :)

Svar: Jag får se! :) Har inte använt mig av traveller mod på senaste tiden. Ska läsa på lite om det så kan jag kanske göra ett inlägg senare :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Annis

Har en fråga inte för att stressa eller så men när är min sim klar?Jag förstår om du inte har tid med det men jag undrar en då.

Svar: Ursäkta, men vad menar du? Jag gör inte önskesimmar & har aldrig lovat att göra en sim till nån annan. Jag vet att jag svarade kanske när du frågade men har tyvärr inte tagit mig tid att göra någon ännu. Ber verkligen om ursäkt men jag lovade aldrig något! :D får se om jag kanske kan göra någon i framtiden, som en liten förlåt-present. ;)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Annis

Oj,då har jag missuppfattat det hela.Ber om ursäkt för det.

Svar: Inga problem! Det gör absolut ingenting :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Anonym

Köpte du skötbordet eller laddade du ner det ? Och vart isånna fall :)

Svar: Jag laddade ner det gratis, redan gjort ett inlägg om det. Du hittar det här http://simsing.blogg.se/2013/january/downloadstips-ett-set-fran-sims3store.html :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Cassie

Vart kmr hennes USA tröja ifrån?Kram

Svar: Hej! Jag kommer tyvärr inte ihåg det, men hela Samantha finns att ladda ner här: http://simsing.blogg.se/category/skapelser.html
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

SimsMISAN

Var laddade du ner håret som hon har på bild 1?? :-D

Svar: Kommer tyvärr inte ihåg, men du hittar hela henne att ladda ner här: http://simsing.blogg.se/category/skapelser.html :)
Simsing aka. Kaka



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?