Evans - Färdigstuderade

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Sista terminen på universitetet är klar och det är dags att göra sluttentan för Aiden, Lizette och Adam.


Sedan blev det dags för examen! Tyvärr buggade mitt sims och de var aldrig med på examensceremonin eftersom att varenda simjävel i staden stod i vägen. Men de har fortfarande examen i de ämnena de gick, allting är som det ska!

Nu är familjen Evans hemma igen! Färdigstuderade och redo för allt vad vuxenvärlden har att bjuda på.

Aiden har sökt jobb inom affärer och fick självklart börja på nivå fyra med hög lön när han berättade om sitt CV och sin utbildning. Lizette visste inte riktigt vad hon skulle göra nu efter universitetet, men hon bestämde sig för att ta jobbet inom matlagning och sedan satsa allting på bloggandet. Om det går bra med bloggen kan hon sedan säga upp sig från matlagningen. Nu ska de spara pengar så Lizettes drömbröllop kan bli av.

Och Adam då? Ja, han sökte det nya jobbet konstvärderare! När han sparat ihop tillräckligt med simdaler har han tänkt sig bjuda över Samantha, så kan hon flytta in med honom. Antingen skaffar de sig en egen lya eller så får hon bo också bo med storebrorsan och Lizette.


Rebecka

Jag har aldrig direkt förstått hur man bloggar. Hur gör man för att ens börja blogga? Jag har universitetsliv och det, men jag förstår verkligen INTE hur man börjar blogga osv..

Svar: Du måste ha färdighet i Socialt Nätverkande! Du lär dig den färdigheten genom att antingen läsa böcker om det eller genom att smsa en hel del.
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?