Downloadstips - Köksdekor

| Postat i: TS3: Downloadstips

Det är ofta många av er som undrar vart jag laddar ner mitt krimskrams ifrån, alla småsaker jag har. 
Oftast kommer jag inte ihåg men den här gången sparade jag länken till sidan jag laddat ner ifrån! 
Här får ni köksdekor i form av grytlappar, handdukar, servetter och bakverk! Sakerna fungerar som det ska i mitt spel.


Fredrika

sv: Precis, Fraps är bättre, det kostar ju dock, om man nu inte vill spela in i endast en minut! :) Men Fraps är helt klart bättre.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?