Downloadstips - Klänning

| Postat i: TS3: Downloadstips

När Julie en gång i tiden var ungdom frågade ni mycket om just den här klänningen. 
Jag kom aldrig ihåg vart jag laddat ner den, men nu hittade jag den i ett bloggutkast av ren slump!
Den är i Sims3Pack!



Anonym

Jag skulle jättegärna vela veta var man laddar ner dem skorna! Skulle du kunna visa det?

Svar: Jag ska leta efter ett par såna skor. Om jag hittar några som ser bra ut ovh fungerar bra ska jag absolut göra ett inlägg om dem.
Btw, de kommer nog med om du laddar ner nån av mina simmar under kategorin Skapelser.
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?