Downloadstips - Tatueringar

| Postat i: TS3: Downloadstips




Saga (simsbloggerska)

Jätte bra tips!

Svar: Tack!
Kaka - Simsing.blogg.se

Annie

Hej. Skulle du kunna förklara för mig hur man gör för att sätta tatueringarna någon ''annanstans på kroppen''? Svårt att förklara riktigt vad jag menar.. Men jag får försöka.
Jag menar, när man vill att simmen ska ha en tatuering så kan man välja om den ska sitta på foten, armen, benet osv.. Men folk sätter till exempel sin tattoo på låret, som på denna bilden, eller på högra sidan av bröstet och liknande. Jag förstår inte hur man ''bestämmer själv'' vart tatueringarna ska sitta. Tacksam för svar! Helst till min mejl! [email protected]. Tack så mycket!

Svar: Hej! Tatueringar som man tillexempel sätter på låren, de är oftast accessoarer. Du hittar dem där man hittar örhängen, halsband, handskar och sådant!
Kaka - Simsing.blogg.se

Annie

Ja men till exempel de här tatueringarna? Hur sätter jag dem på låret?

Svar: Du går in och letar upp dem bland accessoarerna, då ska det finnas ett alternativ där dom redan ligger på låren! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Elin

Hur gör jag då det bara är package filer? Förlåt om det är en dålig fråga, men jag vill så gärna ha tatueringarna där och vet inte hur jag ska göra för att få in det i spelet!

Svar: Googla så hittar du nog ett svar! Jag är inte så bra på att förklara ;>
Simsing aka. Kaka

chanelle

Är det gratis? :D

Svar: Ja! Allting jag lägger upp som inte är från store är gratis. :)
"Kaka"

Johanna

Gud va kul att min favoritbloggare epicfaiil.se tipsade om din blogg! Är helt fast :D

Svar: Jag visste inte om det förrän nu när du skrev och då gick jag in för att kolla. Herregud vad glad jag blir! ;___; <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?