Downloadstips - Beliebers

| Postat i: TS3: Downloadstips
Jag gillar inte Justin Bieber, men tänkte att någon av mina läsare kanske gör det. 


Anonym

kan du tipsa om flera snygga leggings? Typ kan du kanske hitta några par som är typ med rymdmönster? ^^
Kraam och äälskar din blogg sjukt! <3

Svar: Ska försöka leta fram några! :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

misan

den var verkligen lik men ingen beliber.

Simlish

Gud vad snygg han är, haha, inte för att jag är ett jättestort fan av honom, men går det bra om jag tipsar om honom i min blogg? :)

Svar: Jadå, bara att göra det! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Sanna

Hur laddar man ner den? Har aldrig laddat ner så här förut det verkar jätte krångligt? :)

Svar: Vad exakt är det du inte förstår? Undrar bara så kan jag hjälpa dig! :) Du klickar på "Ladda ner", när du gjort det kommer du till skaparens sida, där nånstans står det "Download", tryck där så kommer du att hamna på MediaFire. Då trycker du bara "Download" igen och då hämtar den hem filen! Sedan när filen är hämtad är det bara att dubbelklicka på den.
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?