Downloadstips - Bandtröjor

| Postat i: TS3: Downloadstips
Skitsnygga bandtröjor med band som jag faktiskt gillar. Tonåringar, ungdomar och vuxna kan använda sig av dessa tröjor. 


Anonym

Hej , vet du vart man kan hitta det håret som är på bilden ? Den som är uppsatt håret alltså )

Svar: JAg har ingen aning tyvärr :(
Kaka - Simsing.blogg.se

misan

Jag tror jag vet alla tjejhåren på den bilden Kaka och anonym!
Jag vilket menar du?

det med rosetten kommer ifrån paintstroke och det gör den vanliga hästsvansen också :)

kolla på rextrutates eller ngt sådant och bläddra mellan de olika småbilderna där på samma hemsida som bandtröjorna är ifrån :)

rörigt men hoppas du förstår anonmym



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?