Blogresponse

| Postat i: Allmänt
Hej simsare! Måste tacka er för att ni fortfarande besöker min blogg även när jag inte orkar spela eller blogga. Jag har verkligen ingen simslust! Jag har till och med lämnat min speldator frivilligt hos min pojkväns mamma.

Det ramlar ändå in frågor och liknande, trots min frånvaro. Vill bara påminna er om (finns många som inte sett detta) att jag har en frågelåda i menyn. Har haft blogresponse väldigt länge men aldrig riktigt använt det för denna blogg. Men har insett nu att allting blir mycket enklare så. Ni hittar frågelådan en bit ner i menyn, klicka in er där för att fråga mig något! 

Trots detta kommer jag fortfarande hänvisa er till min FAQ, kolla alltid där först. Där lägger jag upp återkommande frågor.


Madde

Kan inte du göra önskesimmar? Alltså när du får tillbaka spellusten då då! ❤

Svar: Jag har funderat på det, men vi får se. Tycker det redan är sååå många som gör önskesimmar! Det känns som om jag skulle härma dem om jag också gjorde några :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?