Vill du slippa nakencensuren?

| Postat i: TS3: Downloadstips
Är du som jag, och vill slippa censuren på simmar när de badar, duschar och dylikt? 
Jag vet, det låter väldigt fel! Men jag är en sådan simsare som lägger ner mycket tid på att fota, och då är det finare utan en stor pixelruta över allting. 

Vet du inte hur man lägger till ett mod? Googla! Det är så jag lär mig. Var dock försiktiga med mod, ibland kan det krävas uppdateringar, annars kanske ditt spel inte startar. I vissa fall är det bara att radera modet, så fungerar allting igen. 

[HÄR KAN DU LADDA NER DECENSOR-MODET]


misan

jag laddade ner moden så att det inte skulle bli film i börjar på spelet (hoppaps du fattar). Men då slutade att funka och skärmen blev svart, spelet sluatade svara innnan det ens satts på.

Jag tog bort moden och allt funkade som vanligt igen.
Nu har det blivit samma sak igen. Enda skillnanden är att jag inte installerat ´nån mod.
Kan du jälpa mej?

Svar: Jag vet tyvärr inte, det har aldrig hänt mig och jag har NoIntro-modet och Decensor-moden installerade. Du får väl prova ta bort alla mods och CC, det är vad jag gör om mitt spel inte fungerar som det ska. :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?