Inställningar på simmars åldrar

| Postat i: Frågor & Svar
Fick en fråga om detta. Det här är vad jag har för inställning på mina simmars åldrar! 
Som ni ser så gillar jag inte att spela med bebisar eller åldringar.. haha.


SimsMixy

Tack, puss&kram!

SimsMixy

Nu låter detta väldigt rasistiskt (stavningen?!) men kan du leta upp en "svart" sim, som är fin och sådant, vet nämligen inte vad jag ska söka efter.

Svar: Haha! Nej då, jag förstår. Kan göra det, så länkar jag det till dig sen.
Carolina "Kaka" Bäckström

misan

jag harungefåär samma inställningar :)

Tilda

vars ändrar man det? :)

Svar: Du går på alternativ och klickar på fliken med kugghjulet, det heter spelalternativ tror jag. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?