Hawks - Presentparty

| Postat i: TS3: Familjen Hawks (krasch)

Noah har blivit ett småbarn. Han är lik sin fader Paguk, som tyvärr är död nu.


Denne stilige man vid namn Milo Modin bjöd ut Vanessa! Att hon var ensamstående mamma och bodde med sin tvillingsyster störde honom inte alls.

Snöflingedagen kom och systrarna Hawks ordnade plats åt några vänner dagen i ära. Alla fick varsin julklapp, vissa mer nöjda än andra. Jag sålde Kayla & Vanessas julklappar, måste spara pengar!


SimsMixy

Så fina!
Mysigt med snöflingedagen, har aldrig kommit det, än.

Svar: Har du inte kommit till snöflingedagen ännu? :O
Carolina "Kaka" Bäckström

SimsMixy

Nej, antingen avslutar jag spelet innan :c
Eller så tröttnar jag och ja...

Sims3jao

hur fixar man så att man får en plats till presenterna? :)

Svar: Det blir så automatiskt! Men du måste se till att du har stora ytor lediga innan du "Ordnar Fest". Sen när jag ser att presenthögen ligger nånstans i huset så flyttar jag den till där jag vill ha den och sätter massa stolar eller soffor runt. Hoppas du ser det här svaret!
Carolina "Kaka" Bäckström

Simtastic

Noah är ju för söt! Och jag älskar din design, den är supersnygg! :>

Svar: Tack! Vet dock inte om det är den nya eller gamla du ser, för har precis ändrat aaallting haha! :)
Carolina "Kaka" Bäckström

SimsMixy

Åhh vad fin ändring du har gjort!
Vart har du lärt dig allt?

Svar: Jag har gjort bloggdesigner och dylikt sen jag var typ 10 år, så jag har lärt mig en hel del. Sen går jag även en webbdesignkurs nu på gymnasiet. Tack så jättemycket!
Carolina "Kaka" Bäckström

SimsMixy

Så fina bakgrunder du har, var får du alla ifrån?

Svar: Jag har sparat en mapp med dem på weheart it: http://weheartit.com/kevlarsouls/sets
Carolina "Kaka" Bäckström



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?