Hawks - Milo Modin flyttar in

| Postat i: TS3: Familjen Hawks (krasch)

Vanessa & Milo Modin har länge smygit med deras förhållande, Milo har egentligen en flickvän han bor tillsammans med.. Både Milo & Vanessa har fått rykte som "Oanständig". Trots det så dröjer det inte länge förrän Milo tar sitt pick och pack och flyttar in till familjen Hawks.


Milo tar med sig en hel del pengar! Både Vanessa & Milo är arbetsnarkomaner, så jag inredde en liten konstorsyta i deras sovrum. 

Milo kom bra överrens med lille Noah, så när han senare växte upp fick han ett helt nytt rum med vissa anknytningar till att han faktiskt är 50% utomjording. (Allt i Noahs rum är saker från detta set)


SimsMixy

Vad trevlig familj du har :)
Hur blev det med Kayla?

Svar: Det är bara åldringar som raggar upp Kayla, så jag väntar tills det kommer en ung herre. :D
Carolina "Kaka" Bäckström

Anonym

Vilket snyggt hår han hade! Var ifrån kommer det? :D

En följare

Hej!
Kan inte du fortsätta att skriva om familjen Hawks? Är ju så spännande att Noah faktiskt är lite utomjording. Vill se hur han blir när han blir större!

Svar: Nej tyvärr inte, Hawks kraschade för något år sedan och jag har inte kvar sparfilerna :(
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?