Familjen Evans

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Hej! Eftersom att min förra familj Hawks kraschade (är så arg över det!) så har jag nu börjat från början med en ny. Kör som alltid UTAN fusk.


Denna unga tjejs namn är Cassandra Evans! Men som förväntat så föredrar hon att bli kallad Cassie. Hon har precis lämnat allt som har med storstäder att göra och flyttat till den tropiska lilla staden [Sunlit Tides]. Cassie flyttade från allt hon kände till för att slippa trasiga familjeband och svikande vänner. För att börja om på nytt helt enkelt.

Cassie satsar på att leva det tropiska småstadslivet fullt ut. Här skördar hon egna frukter och växter för att sedan plantera dom själva! Med sina skyhöga klackar står hon i Sunlit Tides allmäna trädgårdsland. Hon kanske bör anpassa sig lite mer, åt den tropiska miljön?

Cassies egenskaper är att vara händig, en kockbegåvning, att ha gröna fingrar, gilla att fiska och vara en hopplös romantiker. Hennes mål i livet är att nå toppen av vetenskapskarriären, det har hon aldrig provat förut! Som sagt, hon satsar fullt ut på ett tropiskt småstads liv.


Bellan

Kommer du lägga ut henne så man kan ladda ner henne? :) och isf på mediafire eller exchange? :)

Svar: Jag kan lägga upp henne när jag kommer hem! Jag kan lägga upp på båda :)
Carolina "Kaka" Bäckström



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?