Evans - Silas flyttar in

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Det verkar som att Cassie äntligen har hittat sin livs kärlek, Silas. De har nu dejtat i vad som kan tänkas vara ett simsår! Cassie har provat de andra fiskarna i havet men det har inte klickat med någon så som det har med Silas.

De äter ofta ute, på fina restauranger och fik, antingen tillsammans eller med gemensamma vänner. Och Silas håller ofta i fester, senast var det maskerad som gällde, då matchade Cassie och Silas varandra. Ett annat favoritställe är Rekreationsstationen där man kan basta, få massage och bara vara. Och gissa vad? Silas håller just nu på att packa ner sitt hem för att flytta ihop med Cassie!


Ella, Simlii

Svar på din fråga:
Jag byter gjärna länkar med simsbloggar som jag vet är seriösa, så det är klart att jag kan byta med dig :)

Svar: Jag har lagt till dig nu! :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?