Evans - Det nya huset

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Innan Cassie flyttade slängde hon nästan alla gamla möbler hon hade i sitt första hus.
Nytt hus, nya saker. Cassie och Silas tog hjälp av vänner som bar in möbler och ställde dom på de ställena Cassie pekade på. Simdalerna började ta slut och Silas bestämde sig för att ta några extra arbetstimmar på polisstationen.


Sanna

Haha kul!

Hanna

Kan man ladda ber huset någon stans ? Älskar det !

Svar: Jodå! Jag gjorde ett inlägg om det för ganska längesedan, här hittar du det: http://simsing.blogg.se/2013/february/downloadstips-familjen-evans-hus.html
Kaka - Simsing.blogg.se

Hanna

Hej , igen. Vart hittade du sängen , toan , köket och så för när jag kollade på huset såg jag att de inte hade så snygga möbler ? Eller om du har kvar husen och du kunde lägga ut den på på bloggen så man kunde ladda ner det ? :)

Svar: Jag har tyvärr inte kvar huset.. Men nästan allting kommer från de olika prylpaketen! :D
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?