Evans - Allison Evans

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Ett nytt tillskott i familjen Evans-Allender! Tidigt på morgonstimmarna föddes en flicka vid namn Allison. 


Cassie har blivit äldre, och hennes ålderstecken börjar synas! Men lika glad är Cassie för det. Hon är ju mitt i livet.

Det är mycket som Allison måste lära sig. Att gå, prata och att använda pottan själv. Men hon är en klipsk liten tös och lär sig ganska snabbt ändå. Cassie är mammaledig så hon spenderar så mycket tid hon kan med att lära Allison nya saker! 


Sindra

Hej! Såg att du ville göra ett länkbyte! Och javisst kan vi göra det. ;)

Svar: Har lagt till dig nu! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Fredrika

Så söt Allison är!
En liten fråga bara, var är Allisons hår ifrån? :)

Svar: Har lagt upp ett inlägg om det nu! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Simtastic

Cassie är hur fin som helst!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!
Kaka - Simsing.blogg.se

Fanny-Cecilia

Åhh vad fin Cassie är, kan vi ha ett länkbyte?

Svar: Absolut! Jag lägger till er nu.
Kaka - Simsing.blogg.se

Nadia

Vilken fin blogg du har och fina simmar! :)

Svar: Tack så mycket! :'D
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?