Hawks - Medelålderskris

| Postat i: TS3: Familjen Hawks (krasch)
Elena misstänker att hon är gravid ännu en gång, men det enda hon kan tänka på är ekonomin. Hur ska den gå ihop med ett till barn?

Både Elena & Jan jobbar så pass mycket att de nästan aldrig är hemma. De passar på att spendera så mycket tid de kan med sonen Alfie. Då det är sommarens varmaste dag har de vattenkrig!

När Alfie är ensammen hemma spenderar han sin tid vid staffliet. En konstnärlig liten gosse


Alla försöker njuta av sommaren så länge solen lyser. Höggravida Elena ville ha en fejkbränna, men det gick nog lite för långt.

Bara några dagar efter så föds pojken Adam tidigt på morgonen. Storebror Alfie kan är så glad över att ha fått en lillebror!

Elena och Jan behövde lite tid för dem själva, de anlitade en barnvakt och åkte på en liten spa-trip. Massage och bastu, det skulle jag inte tacka nej till!

På denna bild är Elena ungdom, men nu har hon precis fyllt vuxen och har en medelålderskris. Vad kommer hon villja göra.. Färga håret, köpa en dyr bil hon inte har pengar till? Jag ska göra mitt bästa för att göra henne nöjd.

Adam har blivit småbarn och det är full fart i huset då han kryper överallt. Potträning, lära Adam gå och prata står på schemat! Om en simdag fyller Alfie år och blir tonåring!


SimsMixy

Vilket skin har Elena?

Svar: Bra fråga, jag vet faktiskt inte :( Men jag ska kanske lägga upp henne i exchange senare någon gång, om du laddar ner henne då så får du med hennes skin.
Carolina "Kaka" Bäckström



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?