Nu i store: Versaillepalatset

| Postat i: Nyheter, TS3: Downloadstips, TS3: The Sims 3 Store
 Är ni nyfikna på det nya setet som kommit ut i The Sims 3 officiella store? Här kan ni se allt innehåll.
Jag själv tänker inte alls köpa detta set. Ska ni göra det? Ni kan köpa det på rea för 1625 simpoint fram till 22 Februari.


Emma

Hej , jag har för mig att jag har läst på din blogg att du har en mod som gör att simmarna kan flytta från den ena staden till den andra. Jag har lust att fixa den modden. Skulle du om du vill vilja göra ett inlägg om hur man gör om man har den modden ? :) om du vill ofc!

Svar: Hej! Jag hinner tyvärr inte göra ett inlägg om det nu, men här finns en guide hur du använder det modet: http://nraas.wikispaces.com/Porter+FAQ MEN! om du inte förstår eller dylikt kan du göra på det vanliga sättet här: http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/2011/03/14/4852515-flyttguide-tillagg-flytta-mellan-stader/
Kaka - Simsing.blogg.se

(Sims) micalella

Förlåt att jag länkade dig sent, men jag glömde att jag hade frågat om ett länkbyte och blev riktigt sjuk innan du svarat och kunde darför inte svara. Men nu har jag länkat dig iaf, och tack för svaret på båda mina frågor! :D

Svar: Det gör ingenting, jag förstår! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Fredrika

Det är ett set som jag inte tänker köpa, det passar liksom in på det sättet jag spelar Sims :) Fast för de som faktiskt gillar att spela med typ den stilen så är det nog ett kanonfint set ^^

Svar: Ja, jag känner samma sak. :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?