The Sims 3 14/2 Live Broadcast

| Postat i: Nyheter
Jag själv hade inte tid att se livesändningen som sändes på alla hjärtans dag, så jag har sett den i efterhand istället!
I denna livesändning visar de det nya expansionpacket Semesterparadis och den nya världen Aurora Skies

Jag kan ju erkänna att jag nu är ganska taggad på de saker de visat! Innan tyckte jag bara att det verkade meningslöst.
Vad tycker ni?


Watch live streaming video from electronicarts at livestream.com


Anonym

sv: Jag som trodde alla i hela Sverige fick sportlov samma vecka :o

Simpxlr

Jag tycker det verkar awesome!! Längtar dock mest till Paradise Island och Aurora Skies.. haha.


Btw, en fåga, hur får du din grafik så hög? :) Jag har mina inställningar på högsta, men bilderna blir ändå suddiga när jag tar dom,.

Svar: Det beror helt på hur bra grafikkort du har! Det _spelar ingen roll_ om du har din grafik uppdraget till det högsta, det kommer inte att synas eller se bra ut om du inte har ett grafikkort som klarar av det.
Sen så redigerar jag mina bilder i Gimp eller Photoshop ibland.
Kaka - Simsing.blogg.se

Simpxlr

Okej, tack för svaret :)

Yaren

Yey, äntligen kan få se livesändningen!

SimsMixy

Vill helst ha universitetsliv, låter så skojj!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?