WCIF: Sovrumset & soffor

| Postat i: TS3: Where Can I Find
✎ Kommentar av Anonym om detta inlägg: Vart har du laddat ner sängen, nattduksborden, lampan på nattduksbordet, kuddarna, byrån, dekoren på nattduksborden, tavlan, eldstaden och växterna? DU kanske inte kan visa allt men det ser ut att vara ett set så då kankse det blir enklare. Tack!

✎ Svar: Hej! Sovrummet är faktiskt inte ett set, men [här kan du ladda ner sängen med det setet det egentligen tillhör]. Det är från TSR och du måste vara medlem för att ladda ner. [Här är det set som jag laddat ner byrån och nattduksborden ifrån], även det från TSR. Men nästan allt annat kommer från antingen från ultralounge-setet som jag skrivit om [här]. Dessa saker fungerar perfekt i mitt spel, men det är ju inte alltid säkert att det gör det i erat!


✎ Kommentar av Saga från Allt Om Sims om detta inlägg:
Sofforna var skitsnygga! Var kommer de ifrån?

✎ Svar: 
Sofforna kommer [härifrån], från TSR det med. :D

 


Emma

Vart är köket ifrån ?

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg :( Jag kanske kan leta upp det när jag kommer hem. Isåfall gör jag ett inlägg!
Kaka - Simsing.blogg.se

Saga, ALLT OM SIMS

Åh! Tack så mycket! Tror precis att jag hittade en ny favoritskapare! :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?