Placera Små Geniers Tidiga Lärdomscentral

| Postat i: Frågor & Svar
Yaren och några andra undrade vart jag hade placerat "familjecentret" som man fick med i guldversionen av Aurora Skies. Jag har placerat huset precis bredvid bröderna Svard som bor i ett rött hus, om ni kollar på kartan kommer ni säkert att se det. Jag måste be om ursäkt för en väldigt dålig bild, men jag var för lat och trött för att låta grafiken ladda. 

Ni kan självklart placera tomten vart ni vill, men jag tycker den passade bra där jag la den! 



Tilda

Precis skaffat mig en blogg! Länkbyte? :)

Svar: Absolut, lägger till dig.
Kaka - Simsing.blogg.se

Yaren

Hej! Igen.
Jag ville bara säga att, jag kan inte placera den, det går inte, till och med bredvid familjen Svard ;(

Svar: Om det är en husikon så är det bara att du river den med bulldozeikonen (riv tomt).
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?