Jag bloggar för mycket

| Postat i: Frågor & Svar


Victoria ♥

Tycker det är kul med en blogg som uppdaterar bra :) (Tillskillnad från mig.....)

Svar: Vad kul! Tycker du uppdaterar alldeles lagom :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Simsjao

Som du skrev 7-8 per dag :D

Svar: Okej, tack för din åsikt! Jag känner ofta att jag skriver för många inlägg och att ni egentligen aldrig läser :(
Kaka - Simsing.blogg.se

Jejje

Ju fler desto bättre! Är inne flera gånger om dagen och kollar om du har uppdaterat 8)

Sofie

Jag gillar att du bloggar så mycket, till skillnad från andra. Man blir inspirerad! :)

Svar: Vad bra att jag kan inspirera någon! :'D
Kaka - Simsing.blogg.se

Maja

Det är helt perfekt med så mycket du skriver, det du skriver är ju intressant och då orkar man läsa, sedan har du så fina bilder!!

Svar: Åh men tack så mycket! Det är sådant här som gör att jag vill fortsätta!
Kaka - Simsing.blogg.se

Sanna

Massor!! Kollar din blogg flera gånger om dagen, blir alltid glatt överraskad :D

Sara, Simsdeluxe

Tycker det är kul att du bloggar mycket. Lite trist bara att det inte finns någon "läs äldre inlägg" längst ner på sidan. Svårt att läsa ikapp om man missat några dagar. :((

Svar: Jo.. men du kan kolla under "Arkiv" :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Hanna

Tycker det är skitbra (jag överdriver inte c;) att du uppdaterar mycket, jag älskar att läsa så det är oftast en stor besvikelse när någon inte bloggat, men här det ju nya inlägg hela tiden!

misan

gör lika bra inlägg som nu så ofta du har lust!

Frida

Så många som möjligt!

Svar: Jaså? På senare år har jag nämligen begränsat mig till max 4 om dagen... känns som om då läser läsarna mer detaljerat det jag skriver. Eller?
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?