Evans - Vårens par IGEN

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Silas & Cassie blev vårens par för andra året i rad! Nu börjar de verkligen bli igenkända i Sunlit Tides. 

Allison har vuxit till sig och blivit ett brunögt litet barn. Blont hår från mamma Cassie och bruna ögon från pappa Silas. Snart börjar skolan och Allison längtar!


Simtastic

Omg, Cassies skor är underbara! Och klänningen!
Förlåt att jag spammar din blogg, gillar den verkligen :)

Svar: Inga problem hurru, det är bara roligt med kommentarer! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Emma

Kan du göra ett inlägg där du lägger ut möbler ( t.e.x kök , vardagsrum och sånt , du har så snygga grejor ) , kanske typ rastaflätor och afro hår om du hittar också ? Det skulle vara jätte kul om du kunde det :)

Svar: Hej! Jag ska försöka hinna med det! :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?