Evans - Ska Allison gå sin egen väg?

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Silas har blivit gammal, men håller ändå på med Cassie som om de fortfarande var unga.


Allison umgås mycket med sina vänner, här skvallrar hon något till bästa vännen Stefan.

Allison har nu tagit studenten och har precis fyllt tjugo! "Seriöst mamma, nu tycker jag det är på tiden att vi flyttar. Flyttar inte ni med mig så flyttar jag själv!". Cassie ignorerar Allison och fortsätter äta på sin pumpapaj "Alli, Sunlit Tides är min drömstad. Jag tänker aldrig flytta till en storstad igen, det vet du. Sunlit Tides är perfekt tills jag och din pappa tar pension".

Allison skojar inte om det där med att flytta till en storstad.. Hon vill verkligen göra det och har nu bestämt sig för det. Men utan föräldrar kan det bli svårt, hur ska hon klara sig i en ny stad, utan någon hon känner? Inom några simdagar kommer taxin åka mot staden St.Claire, där ska hon bosätta sig och starta ett liv. På alldeles egna ben.


Simsjao

Hur kan man flytta från en stad till en annan? :)

Svar: Har lagt upp ett inlägg om det. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Anonym

Hej, jag har också det där håret som tjejen längst ner har, men i mitt spel går det inte att ändra färg på det. Eller, alltså det går med de färgalternativ som redan finns, men inte en egen. Är det så för dig också? :)

Svar: Har lämnat svar på din blogg. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Anonym

Du har möjligtvis inte laddat upp henne någonstans? Ifall den går att ladda ner och i sin tur ändra färgen, haha ;)

Svar: http://simsing.blogg.se/category/skapelser.html
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?