Evans - Plötsligt flyttkaos

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Huset kommer nu vara för litet på grund utav den oväntade graviditeten. Att bygga ut det och samtidigt ha kvar den moderna stilen skulle inte fungera. Aubrey berättar att han har varit hos stadens mäklarfirma tidigare under dagen, tydligen har han fått en bra deal på ett hus som ligger lite längre upp. "Om vi säljer det här huset så har vi råd med det huset som är till salu" Allison lyssnar noga men tvekar.. "Men.. det här är mitt första hus.. Jag har ju knappt fått bo här ett år".

De bestämmer sig tillslut för att åka och kolla på huset. Trots allt så gillar Allison det, så de slår till! Huset är deras! Inom en månad ska de vara ute ur deras nuvarande hus och all betalning ska vara klar. Nu blir det stressigt, men nu har de iallafall ett tillräckligt stort hus att bo i.

Veckorna går, nu är nästan alla möbler nerpackade. Hälften av möblerna har de blivit tvungna att sälja för att ha råd med det nya huset, bara det nödvändigaste är kvar. Aubrey sålde sin bil för drygt 10.000$. Allison är höggravid och njuter av sin första vinter medans Aubrey fixar allt som har med flyttkaos att göra. Det nya huset gick på lite mindre än 60.000$.


FYI: Det är Snigelcancerssims som gjort familjen Evans nya hus. Jag laddade när det [här på hennes blogg].




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?