Evans - Maskeradparty

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Julie har blivit bästa vän med Charlotta Skonberg. De båda är med i idrottsföreningen.

Hösten är snart slut, då är det dags för maskeradparty! Julie bjöd över sina vänner, men de flesta har redan blivit ungdomar. Men snart är det ju hennes tur. Några av Allison och Aubreys vänner fick också komma!


Endel av gästerna hade lite roliga dräkter. Allt från varmkorvar till koplantor.

Julie däremot bestämde sig för att vara en prinsessa.


Yaren

Hej!
Jag har ett problem om staden St.Clarie!
Jag laddade ner den, sen idag, när jag skulle spela i den nya staden, St.Clarie, laddade den först, sen stängdes Sims'et av.
Detta har hänt mig 1-2 gånger, men jag brydde mig inte då, men du är det en stad, som jag älskar!
Vet du vad problemet kan vara?

Sofia

Haha, han i den vita tigerdräkten var ju söt!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?