Evans - Grattis Adam

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Några dagar efter pappa Ricks bortgång var det dags för Adam att bli tonåring. Trots bortgången försöker familjen rulla på som vanligt. Det är ju vad Rick hade velat!


För att fira Adams tonårsdag åkte den lilla familjen ut till en restaurang i närheten. 


misan

hejsan! Kan du göra ett inlägg om hur man rensar Cachen? Asså lite vad det är och hur man gör? För jag fattar inte vad jag ska googla på och mitt sims krachar hela tiden innan det säätts på ens....

Svar: Jag har gjort ett inlägg om det nu.
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?