Evans - Balens drottning

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Julie förbereder sig för ungdomslivet. Hennes matlagningsskillz är inte de bästa..

Om inte Julie är med vänner eller gör läxor så tränar hon, dagligen! Tänk om man själv var så hurtig.

Julie var på den årliga skolbalen. Hon hade inga höga förväntingar, men när hon väl var där så hände det en hel del! Någon stötte på hennes "hemliga kärlek" och Julie slog ner den tjejen. Det visades senare att tjejen hon slog ner var hennes hemliga kärleks dejt.. pinsamt! Kvällen slutade med att Julie blev krönad till balens drottning och hon fattade tycke för killen Parker Odängen som senare avslöjade att han hade känsor för henne.


Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, men jag har varit på skolan hela dagen och blandannat filmat Blondinbellas föreläsning. Imorgon ska jag med skolan till Jokkmoks-marknaden, bussen går klockan sju på morgonen och jag är inte hemma förrän sent på kvällen. 


Emma

Vart hittade du det uppsattahåret ? Julies hår alltså på sista bilden. För jag har bara sett att den kostar och den är så snygg :)

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg, var väldigt längesen jag laddade ner det. :(( Ska se om jag hittar det! :) Lämna gärna email när du kommenterar så ser du när jag svarat. :D
Kaka - Simsing.blogg.se

montesims

Himla fina bilder du tar!

Svar: Tack :'))
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?