Evans - "Allt för kärleken"

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Julie tog ännu mer ledigt från jobbet och passade på att umgås med Rick en hel del. De båda sov över hos varandra men det blev alltid jobbigt när Julie skulle vara hos Rick, eftersom att han bodde tillsammans med sina två bröder. De diskuterade länge om det och bestämde sig för att flytta ihop. Rick flyttade från det dyra huset till Julies lilla lägenhet. Allt för kärleken, eller hur? 


Dagarna rullar på och Julie försöker jobba på som vanligt. Rick jobbar inom sjukvården men har ännu inte fått en enda befodran. Hans livsmål är att nå nivå fem inom ett antal olika karriärer.


Sims3tjejen

Var laddade du ner Julies kläning hon har på sista bilden? Den är jättesnygg!!!

Svar: Jag kommer inte ihåg :( Ska ta reda på det!
Kaka - Simsing.blogg.se

misan

Dom är verkligen fina ihop!

Isola

Snygg blogg:)

Anonym

Hej , vilken generation är du i familjen Evans ?
Vart hittade du Ricks hår ? :)

Svar: Generation tre! Ricks hår kommer med Rampljuset.
Kaka - Simsing.blogg.se

Victoria

Allt bra? :)

Anonym

Om du inte vet vart du hittade galyxy tröjan så tror jag att jag har sett den på Orangesim :)

Svar: Tack! Ska kolla där när jag känner att jag hinner :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?