Downloadstips - Posepack för vänner

| Postat i: TS3: Downloadstips
En läsare vid namn Klara bad mig tipsa om lite poser som passar för ett gäng vänner.Självklart kan jag göra det! För att ladda ner dessa poser är det bara att klicka på bilderna, då får ni även sa alla poser som inkluderas i just det posepacket. Jag har själv haft dessa poser i mitt spel vid något tillfälle, och för mig har de fungerat superbra.  







Linnéa

kan inte du skriva mer om julie det är så kul att läsa det

Svar: Absolut, ska göra det när jag känner att jag har tid!
Kaka - Simsing.blogg.se

Plumbobsims/Josefine

Gud vad gulliga poser :D Ska genast ladda ned!

Klara

Tusen tack! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?