Downloadstips - Massa frisyrer till småisarna

| Postat i: TS3: Downloadstips
Tidigare idag fick jag en kommentar av någon vid namn Stina som ville att jag skulle tips om hår till småbarn och barn. Så ja Stina, det kan jag göra!

De saker jag nu kommer länka har jag testat och de fungerar felfritt för mig. Alla är från Anubis, dels för att jag litar på den sidan och filerna är bra gjorda. Större delen av dessa frisyrer går att använda till alla åldrar. Klicka på bilderna för att läsa mer om respektive frisyr. Om ni vill ha pojkfrisyrer kan jag fixa det i ett senare inlägg!



Anonym

Hej, du får gärna mejla mig, för jag har en fråga till dig, och hoppas att du kan svara på den idag så det inte blir några missförstånd :) Har skrivit min mejl i kommentaren.

Anonym :)

Vilka fina frisyrer snälla visa fler!!!!
Tack!
/Anonym :)

Svar: Tack så mycket! Jag ska göra det, i ett annat inlägg nån annan dag. Känns som att jag spammar bloggen med inlägg så ska ta det lite lugnt med det ;)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?