Downloadstips - iPad

| Postat i: TS3: Downloadstips

Jag är en apple-människa. Älskar deras saker även om det inte alltid är det billigaste, men jag tycker det är värt det! Har ni sett MultiTab6000 i Sims 3 Store? Denna iPad är iallafall precis samma sak! Du kan till och med ha Hello Kitty skal på den. Denna nedladdnings finns både i Package & Sims3Pack, men du behöver WinRar eller liknande för att packa upp dem ur rar-filen.

Jag älskar den och använder den hela tiden. Man kan göra flera saker samtidigt! Din sim kan tillexempel diska medans hon lyssnar på hur man lär sig odla grönsaker, hon kan träna medans hon lär sig matlagning. Du kan alltså göra något samtidigt som du lyssnar och lär dig en annan färdighet med ett par lurar i öronen. Dina barns hemläxor går snabbare att göra, du kan läsa böcker på den och du kan spela spel. 




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?