Bli med på Simsforum.se!

| Postat i: Allmänt, Tips
Rekommenderar starkt att ni går med i detta forum, om ni gillar The Sims. Vilket jag antar att ni gör eftersom ni är här. Skaparen av detta forum är fina SimSim. Detta är ett jättemysigt forum med trevliga medlemmar. Har man en fråga får man svar supersnabbt, trevliga svar dessutom! När ni blivit medlem, se till att läsa forumsreglerna och skriva en presentation om dig själv! Jag själv är såklart med där, ni hittar mig under namnet CAROLINA747.



(Sims) micalella

Kan vi göra ett länkbyte?

Ps. Fin blogg!

Svar: Absolut!
Kaka - Simsing.blogg.se

SimSim <3

Nämen tackar och bugar!!! <3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?