Aurora Skies Festivaltomt

| Postat i: TS3: Downloadstips
Vill ni också kunna fira de årliga säsongsfestivalerna, i Aurora Skies? Då tycker jag att ni ska ladda ner den officiella festivaltomten för Aurora Skies! Den är självklart gjord för att passa i den staden och ni lär se vart den passar. Radera bara en av parkerna och ersätt det med denna festivaltomt!

SimGuruSmitty har skapat och delat med sig av denna tomt. 


Erika

Hejsan! Tänkte först ge en komplimang för en alldeles underbar sims-blogg! För det andra har jag en liten fråga som jag hoppas att du kanske kan svara på? Vet du någon bra skin-download för alla olika hudfärger? Kram Erika!

Svar: Tack så jättemycket! <3Nja, jag vet inte riktigt, men jag ska leta efter något bra så gör jag ett inlägg om det! :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?