Adkins - Nya kontakter

| Postat i: TS3: Familjen Adkins
Elle har kommit nära arbetskollegan och grannen Elin Wrede. På kvällarna efter jobbet passar de på att umgås, men Elle känner sig fortfarande lite obekväm eftersom Elins man Johan oftast är i närheten. Det är inte alltid det lättaste att vara så blyg som Elle är! Elin & Johan har en tonårsdotter vid namn Cassidy, men henne har Elle knappt träffat.


På sin lediga dag bestämmer sig Elle för att besöka Perspektivparken som hennes vän Elin berättat så mycket om. Elle tog en taxi dit och hyrde sedan den stora varmluftsballongen och gjorde sig redo för ett stort äventyr. Men till sin besvikelse var varmluftsballongen ingen höjdare (true story, jag tycker den är helt värdelös).


Eftersom Perspektivparken och varmluftsballongen var en sådan besvikelse tänkte Elle att hon skulle trösta sig med att besöka biblioteket. Att drömma sig bort med näsan i en bok är bland det bästa man kan göra, tycker Elle.

Elle spenderade större delen av dagen på biblioteket och kom hem till middagstid. Hon grillade varmkorvar åt sig själv och sparade resterna som blev över till någon annan dag.


Som att det inte blivit nog med varmkorv ställer Elle upp i en ätartävling.. hon förlorade tyvärr.


Som tröst skaffar hon sig en riktigt snygg solbränna!
(Ni som inte har Aurora Skies festivalstomt kan ladda ner den från exchange här)


Hennes solbränna måste se riktigt bra ut, för senare när Elle är påväg hem stannar en man upp för att prata med henne. Mannen heter Baldur Einarsson och delar många intressen med Elle. Han är en bokmal, en väldigt ambitiös sådan. Han jobbar som trollkarl men är osäker på om det verkligen är hans kall i livet. De står och pratar väldigt länge och tillslut ger Baldur Elle sitt nummer. "Det är bara att ringa mig om du vill hitta på något!" Elle skrattar bara lite nervöst till svars..


Anonym

Kan jag ladda ner Elle nån stans?? Hon är jätte söt/fin!!

Svar: Nej, inte ännu, men jag ska nog lägga upp henne på exchange, isåfall kommer jag att göra ett inlägg om det. :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Tilda

Tycker också att varmluftsballongen var en besvikelse, den åker ju inte ens iväg, den stannar ju precis ovanför marken? Men jag ångrar inte att jag laddade ner den gulliga staden! :)

Svar: Ja :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Simsjao

Kan man ladda ner aurora skies från exchange? isf jkan du länka? :)

Svar: Nej, det kan man inte! :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?