Adkins - Enough

| Postat i: TS3: Familjen Adkins

En natt har Elle fått nog. Baldur tar inte längre sitt ansvar som pappa, speciellt inte för lilla Emily. Hon höjer rösten och säger allting hon hållt inne sen i början av deras förhållande. Hon orkar inte låtsas som om allting är bra, orkar inte vara tillsammans med en man som inte gör något, som inte försörjer familjen eller är en bra far. Baldur blir förvånad men utbrister något i stil med att han aldrig velat ha barn, att enda anledningen han stannat var för sonen Casper.


"Ta dina grejer och dra härifrån. NU!" skriker Elle till Baldur. Baldur tog de grejer som var hans i en gammal väska, han öppnade sovrumsdörren och hittade en ledsen Casper utanför. Baldur ger honom en lång blick, men han säger ingenting, istället går han bara förbi till ytterdörren. Innan han smäller igen ytterdörren säger han att de nog aldrig lär ses mer, han vill inte ha vårdnad om barnen och ingen av dem ska kontakta honom nånsin.

..den natten sov alla i det nuvarande hushållet tillsammans. Lilla Emily, Casper och Aya sov alla i den stora dubbelsängen tillsammans med Elle. Elle kunde inte låta bli att fälla några tårar, nu var hon en ensamstående mamma till två barn. Stackars Casper kommer förmodligen aldrig träffa sin pappa mer och Emily kommer växa upp utan honom. Elle vill ha en nystart med familjen.. kanske flyttar de till ett nytt hus.


SimsMixy

Haha, när Universitetsliv kommer ut tänkte jag skapa en familj med efternamnet Adkins, haha!
Har vi samma tankar eller?

Svar: Haha, jaaa.. Jag ska nog fortsätta med familjen Adkins barn, att de liksom ska gå på universitetet osv. Jag har förhandsbokat det nu och är sååå taggad!
Kaka - Simsing.blogg.se

(Sims) micalella

När jag sökte på din blogg så tänkte jag skriva att "Nu Kaka, får du sluta skriva om Adkins och börja med Evans igen!". Fast när jag läste detta så blev jag faktiskt lite rörd. Jag hoppas på Elle och är glad att hon gjorde slut, trots konsekvenserna. Stackars Emily och Casper! :(

Svar: Saknar också Evans! :( Får se hur jag gör med det hela. Jag får ju universitetsliv dagen det kommer ut. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Kiwi

När kommer nästa del?

Svar: Det kommer upp minst en del varje dag. Alltså imorgon.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?