Adkins - Emily

| Postat i: TS3: Familjen Adkins

Baldur får en dag ett samtal från läkaren hushållet besökte för någon vecka sedan när de tog sina vaccinsprutor och tog lite prover. Läkaren i luren berättar för Baldur att de minsann väntar ett till barn! "Din partner är gravid! Standardproverna vi tog visade det. Jag ringde för att berätta, ifall ni inte redan visste det. Elle är inte så långt gången ännu" säger läkaren och hälsar stort grattis. Elle som hört allt med tanke på den höga volymen Baldur har på telefonen blir överlycklig. Baldur lägger bara på och muttrar över att han måste få vara för sig själv lite. Elle orkar inte alls bry sig om det, hon är glad över att få ett till barn! Oväntat men älskat.


Elle berättar om den stora nyheten till Casper när han kommer hem från skolan. Han blir självklart jätteglad och springer direkt in till sitt rum, "Jag ska måla en fin tavla till bebisen mamma!"

Tillslut är den stora dagen här, Elle ska föda! Baldur kör henne likgiltigt till sjukhuset och är med under förlossningen. Men han verkar inte alls vara lika engagerad som vid Caspers födsel. En liten flicka föds, hon får namnet Emily.


Vimsan

Länkbyte? :)

Svar: Absolut, jag lägger till dig nu.
Kaka - Simsing.blogg.se

misan

MIN SIM MÅLADE PRECIS SAMMA TAVLA IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?