Solar - Utopia

| Postat i: TS3: Familjen Solar

Ziva är framme i ett färglatt Oasis Landing! Hon övervägde att ta med familjen, men när Sullivan sa att han gärna stannar hemma och jobbar istället för att komma med till framtiden fick det bli så. Här i den utopiska framtiden kryllar det av färgglada träd, regnbågar och glada simmar.


Hon tar dagg ur konstigt stora blommor. Vad hon ska ha för nytta av den här daggen återstår att se...


Ziva passar på att besöka parken där statyn av henne står. Hon fick den här statyn genom att vinna på lotto i nutiden och sedan skänka 50.000$ simdaler till framtidsforskningen. 


Daggen gör inte mycket nytta förutom att sprida lite lycka och stora bubblor i alla dess färger.


Ziva passar på att hälsa på sina ättlingar, när hon lika är i Oasis Landing är det ju lika bra. Ättlingarna har fått det sämre ställt än förut och varit tvungna att flytta tillbaka till den fattiga delen av staden.


Ingen av hennes ättlingar var hemme just för stunden så Ziva passade på att gå runt lite i området. Plötsligt ser hon en liten regnbåge, det visar sig leda till lite simdaler.




Ziva möter Glen, en ättling hon mött under de andra resorna till Oasis Landing. Hon blir inbjuden i deras hus och kan inte låta bli att bli nedstämd över hur illa ställt de har det. 

Ziva har så dåligt samvete att hon bestämmer sig för att ge bort lite simdaler, 1000$ simdaler för att vara exakt. Det må inte vara så mycket men nog räcker det en stund. Innan Ziva går hem till framtidshuset igen lovat hon att hon ska göra allt hon kan för att ändra sina ättlingars framtid till det bättre. 

Har lessnat på familjen Solar och allting som har med In i Framtiden att göra. Jag återkommer till denna familj när jag orkar igen... under tiden ska jag nog spela på Familjen Evans. Ledsen för att det kan bli lite förvirrande, men när en familj inte är kul längre - då byter jag.


DailySims

Vackert!

DailySims

Btw.. problem löst (förhoppningsvis) på något konstigt vis va min mods mapp i papperskorgen, haha så tokigt det kan bli :D

Svar: Haha, ja där ser man! :D
"Kaka"

Emilia

Var laddade du ner Zivas hår? Älskar det!

Svar: Har redan svarat på ungefär samma fråga i min WCIF-kategori. Här har du inlägget: http://simsing.blogg.se/2013/october/wcif-mikaels-har.html :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?