Solar - Samlar naniter

| Postat i: TS3: Familjen Solar

Plumboten L154 laddas.


Sullivan springer runt i ödemarken, i bara underkläder för att hitta naniter till sin kära Ziva.


Förutom naniter hittade han även massa frön som han planterade på framtidshusets takterass.


Ziva behövde ännu mer nanite och bar sig ut mitt i natten för att leta efter några.


När hon var på botmarknaden träffade hon en av sina ättlingar - Melissa Solar.


Hösten har kommit till Oasis Landing.

Nu har L154 äntligen fått sig sitt första egenskapschip. Det chipet blev "humörjusterare" vilket gör att hon nu har en umgängesmätare! Nu kan L154 ge simmar olika kroppsmassager, den hon gör på Ziva här på bilden är en utav dem.  

Efter några veckor i Oasis Landing har paret och deras plumbot L154 bestämt sig för att åka tillbaka till nutiden igen. Där ska de bygga ett nytt hus! Trots det lär det inte dröja länge förrän de är tillbaka i framtiden igen.


Simstopia

Älskar inläggen om familjen Solar, har ju inte själv In i framtiden, så jättekul o läsa hahaa. Sen verkar inläggen så välgjorda också :)

Svar: Oj, tack så mycket! :D Jag själv gillar inte In i Framtiden så det är svårt för mig att skriva inlägg som är bra... själv tycker jag dem är jättetråkiga och dåliga, haha.
"Kaka"

Simstopia

Hahahah, oj märks faktiskt inte alls att du tycker det är dåligt på inläggen. Skulle vara kul ifall du kunde berätta för och nackdelar med in i framtiden, vet att du skrev ett inlägg förut vad man vill veta om in i framtiden, men är lite lat o kommenterar här istället hahaha. :(

Svar: Vad bra! Kan nog knåpa ihop ett sånt inlägg till imorgon tror jag :D Är det nåt speciellt du vill jag ska ta upp, eller nämna?
"Kaka"

Sara, Simsdeluxe

Imponerande att du lyckas "få ut" så mkt av spelet. Jag jobbade ju med detnågonsin Gamex och tyckte att det var aptrist. Vilket kanske i te är så förvånande. Vi brukar ju tycka lika. ;)

Svar: Tack eller vad man ska säga! Jag gillar inte spelet alls, så tycker det är svårt att skriva bra inlägg :(
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?