Ni är värda en bra jul

| Postat i: Allmänt
Hej simsare ♥
Ville bara logga in här och önska er en god jul. Ärligt talat har min jul inte varit bra alls i år, så jag är lite deppig.
Jag hoppas iallafall att ni haft en mysig julafton, för det är ni verkligen värda. Fick ni något simsrelaterat i julklapp? 

 


Louise

Tråkigt att du inte haft en jättebra jul men som tur kommer det flera och att du får ett fortsätt bra år!
Kram!

Louise

Tråkigt att du inte haft en jättebra jul men som tur kommer det flera och att du får ett fortsätt bra år!
Kram!

Stephanie, Othersims

Hooppas verkligen att det blir bättre för dig! alla förtjänar en fantastisk jul! , Här kom tomten med The Sims in i framtiden!! :D

Ha en fortsatt god jul!!!

Lollo

Tråkigt att din jul inte varit "toppen". Jag har haft en bra jul och fått semesterparadis och universitetsliv (superhappy)

Kram på dig!

simmarsmulan

Gud vad tråkigt :( Jag fick inte några simsiga julklappar i år, men hade å andra sidan inte önskat mig det heller, då jag har de spel och världar jag vill ha haha :)

Fredrika

Åh vad tråkigt att din jul inte varit så rolig. God jul i alla fall och hoppas att morgondagen blir bättre! :)

Emma

Synd att din jul inte var så rolig, hoppas du får en bättre dag imorgon!
Jag fick inga sims julklappar men har inte önskat mig det heller ! :)

Sofia

Jag fick inget simsrelaterat i jul! Jag ösnkade mig faktiskt inte det! Men jag fick två saker jag verkligen önskat mig! En kånken väska och ett stativ samt studio mikrofon! Musik är det jag brinner för! Så fin du är förresten! :)

Cornelia

Hej supertrist att din jul inte blev någon höjdare, och jag fick the sims 3 skivan för jag fick en ny dator och så hade jag tappat bort skivan såklart.. Och the sims 3 framtiden och 1000 simpoints.

Emelie

Tråkigt att julafton inte blev som du tänkt dig..
Kan säga att min julkänsla var ganska låg iår :/

Sagis

Synd att julen inte blev bra :( jag fick simssemesterparadis, faktis ;) Ha en fortsatt bra jul!

Lilly

Tråkigt att din julafton inte blev toppen, Jag fick the sims leva livet och medeltiden!

"Tilde"

jag fick the Sims 3 universitets liv.. men har dock inte kunnat spela :/ det laggar sönder

Svar: Oj, vad tråkigt. Vad exakt är det som inte fungerar? Kanske kan hjälpa dig.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?