Evans - Nya tag

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Det är bara några simsdagar kvar till äldsta barnet Elijahs födelsedag. Då får Elijah vinka hejdå till sina föräldrar Cornelia och Harold, lillebror Alaric och sin moster Chanel. De kommer självklart att ses igen, bara inte lika ofta.


Viola

Hej, jag läser igenom dina gamla blogginlägg om familjen Evans, men det hoppar väldigt mellan varje sida. Vet du varför det blir så?
Det känns som om den hoppar två sidor istället för en liksom. :)

Svar: Hej! Jag har bläddrat igenom kategorin om familjen Evans men jag upplever inte att det hoppar något. Visst är du medveten om att de nyaste inläggen är högst upp och de äldre kommer efteråt? :D Annars vet jag tyvärr inte vad du menar, för mig är allting som det ska :)
"Kaka"

DailySims

Hej, igen! Haha trevligt med familjefoton :)
Har du länken till moden som gör så alla andra i staden skaffar barn, jobb osv ? ;D

Svar: Ja, här har jag skrivit ett inlägg om alla mods jag använder: http://simsing.blogg.se/2013/september/mods-jag-anvander.html Den moden du letar efter heter StroryProgression.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?