Woho

| Postat i: Allmänt
Jag ber om ursäkt för den lovade comebacken... som ni märker har jag inte spelat alls. Men nu har jag beställt The Sims 3 Semesterparadis så då kommer det bli mycket spelande kan jag lova. För första gången i hela mitt liv har jag beställt en nedladdnings-version, vilket känns lite tungt i simshjärtat eftersom att jag har alla andra rent fysiskt.

 


isabella

hoppas på nya spännande inlägg!

Gräshoppan, simlii

Jag har två expansioner och ett prylpaket i nedladdningsform (just för att posten är ute tar år på sig och man fick roliga saker på köpet), och det väger också väldigt tungt. Funderar så smått ibland på om man kan köpa förpackningarna hyfsat billigt begagnat när fyran kommer... ;)

Svar: Ja, de har ju redan börjat rea ut expansionerna och prylpaketen oftare än förut. Ibland ångrar jag att jag alltid ska ha det senaste så fort jag kommer ut! :)
Simsing aka. Kaka



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?