In i framtiden - Producers Walkthrough

| Postat i: Allmänt, Nyheter
 
Jag avskyr orealistiska saker i The Sims, som Övernaturligt tillexexempel. Men nu måste jag faktiskt erkänna att jag är riktigt taggad inför detta expansionspaket! Funderar starkt på att förboka det nu.. ska fundera på det lite till, har egentligen inte pengarna till det. Jag tror inte att jag kommer använda det lika mycket som de realistiska spelen Leva Livet eller Universitetsliv, men det skulle vara väldigt kul att ha.

Vad tycker ni om det här? Jag har - som ni märker - väldigt delade åsikter. 


Görkan

Tycker att det är grymt kul med familjen Evans och så! Men det skulle vara kul om du laddade upp någon ny sim som du har gjort som man kan ladda ner :D
Kram

Svar: Ja, absolut, det kan jag göra! Medans du väntar finns det några simmar under kategorin "Skapelser" :D
"Kaka"

Görkan

Glömde att säga att designen är sjukt snygg!

Svar: Tack så mycket! :D Jag själv gillar den inte alls, haha!
"Kaka"

victoria

SV; Hon badade i poolen och blev iskall. Hon var ju ute någon timme och det var trots allt högvinter...

Smiley

Jag tycker det verkar bra men ska nog inte köpa det, jag kommer nog bli trött på det ganska fort, det liknar ju destination världen lite och det tröttnade jag på väldigt fort :) Gillar stilen på din blogg.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?