Evans - Vilken helg!

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Ken har precis fyllt år men kan inte låta bli att vara lite ledsen. Han har inte hunnit skaffa några nya vänner i Isla Paradiso så han fick ha ett kalas med sin mamma och pappa.


Adam fortsätter att träna på sin snorkling. Snart ska han ta det stora steget och försöka dyka ordentligt, med utrustning och allt! Han har fått nys om ett ställe som heter Stenrevet, det ska tydligen vara ett bra ställe att börja på.


Det är inte ofta Samantha och Adam bråkar... men nu på senaste tiden har de bråkat om allt möjligt. Ekonomin framför allt. Att köpa en så stor husbåt var en riktigt dum idé! 


..Och ja, genom att sälja den stora lyxiga husbåten köpte familjen Evans en mindre husbåt av några bekanta. Den här båten ska renoveras ordentligt så fort de tjänat in lite pengar! 


Båten har fått sig lite ny färg och nya utemöbler.


De stannar till på en strand på Eldön. Det är för djupt för lilla Ken att simma så han leker vid strandkanten istället, och så fångar han upp lite fiskar! 


Adam tog ledigt en dag från jobbet för att utforska dykarstället Stenrevet. Han vågade inte utforska några grottor men lyckades iallafall fånga lite fisk med sina bara händer. Det tjänade han lite simdaler på! 

Efter en helg med en massa äventyr tar familjen det bara lugnt. Samantha målar små tavlor för att sedan sälja dem, en gubbe vill nämligen ha dem. Ken fiskar men lyckas inte få något napp. Och Adam? Ja, han blev så utmattad från all dykning att han somnade på solstolen!


Nea

Ja jag har bestämt mig! ;) De bor i Bridgeport uppe i bergen, som du kanske märkt så har jag inte bloggat på jätte länge men min simslust är totalt borta och ingen familj känns rolig längre! :(

Simslove

åhh, vad fin blogg!! :D Jag ska lägga till dig i mina länkar till andra simsbloggar :D

Svar: Tack så mycket! :'D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?